Magazinele de jucării ErFi Kids din Bucureşti, puse pe piaţă de antreprenoarea Alice Mitu, au ajuns la afaceri de circa 6,8 milioane de lei în 2018, după o creştere de 15% anul trecut. Antreprenoarea spune că trendul din piaţa de jucării la nivel global se îndreaptă către comerţul online, jumătate dintre vânzările magazinelor pe care le conduce venind de pe site.
„Trendul pieţei pe nişa de producţie pe care noi o comercializăm e mai mult către comerţ online. Chiar dacă un cumpărător vine şi testează un cărucior, finalizarea vânzării are loc online, pentru că sunt costurile mai mici şi nu se reflectă în preţul produsului. E un trend general, este motivul pentru care în SUA cel mai mare retailer, Toy «R» Us, a închis magazinele“, a spus Alice Mitu. Ea a înfiinţat magazinele ErFi Kids, care funcţionează în Sun Plaza şi în zona Timpuri Noi din Capitală.