Retail&Agrobusiness

Magazinele de jucării ErFi Kids, plus 15% la afaceri în 2018. „Trendul din piaţă este către comerţul online“

ErFi Kids are două magazine cu jucării în mallul Sun Plaza şi în zona Timpuri Noi din Capitală.

ErFi Kids are două magazine cu jucării în mallul Sun Plaza şi în zona Timpuri Noi din Capitală.

Autor: Georgiana Mihalache

28.01.2019, 00:05 320

Magazinele de jucării ErFi Kids din Bucureşti, puse pe piaţă de antreprenoarea Alice Mitu, au ajuns la afaceri de circa 6,8 milioane de lei în 2018, după o creştere de 15% anul trecut. Antreprenoarea spune că tren­dul din piaţa de jucării la nivel global se în­dreaptă către comerţul online, jumătate dintre vânzările magazinelor pe care le conduce venind de pe site.

„Trendul pieţei pe nişa de producţie pe care noi o comercializăm e mai mult către comerţ online. Chiar dacă un cumpărător vine şi testează un cărucior, finalizarea vânzării are loc online, pentru că sunt costu­rile mai mici şi nu se reflectă în preţul pro­du­sului. E un trend general, este motivul pentru care în SUA cel mai mare retailer, Toy «R» Us, a închis magazinele“, a spus Alice Mitu. Ea a înfiinţat magazinele ErFi Kids, care funcţionează în Sun Plaza şi în zona Timpuri Noi din Capitală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO