Aproape un sfert din vânzările totale ale Braiconf, producător de cămăşi din Brăila cu o istorie de şase decenii, sunt generate de segmentul de retail de lux al companiei, respectiv de magazinele premium pe care le deţine pe Calea Victoriei şi în galeria comercială a hotelului Marriott din Capitală.
În prezent, reţeaua Braiconf se compune din 15 magazine, dispersate în mai multe oraşe din ţară, punctele de vânzare ale producătorului fiind concentrate în zonele de sud-est şi vest. Pe segmentul de modă premium, Braiconf s-a axat până în prezent pe publicul din Bucureşti, însă „portofoliul“ de magazine cu servicii de lux ar putea să se dezvolte odată cu proiectele comerciale ce tot răsar şi în oraşele care încep să concureze Capitala, cum ar fi Cluj, Braşov, Ploieşti, Timişoara etc. În plus, clienţii par să aibă o disponibilitate mai mare în ceea ce priveşte cheltuielile cu moda premium.