Retail&Agrobusiness

Magazinele H&M din România au vânzări medii de două ori mai mici decât în Germania. Salariul mediu pe piaţa locală este însă de doar 400 de euro, de aproape şase ori mai mic decât în Germania, cea mai dezvoltată economie europeană

Magazinele H&M din România au vânzări medii de două ori mai mici decât în Germania. Salariul mediu pe piaţa locală este însă de doar 400 de euro, de aproape şase ori mai mic decât în Germania, cea mai dezvoltată economie europeană

Autor: Cristina Rosca

07.04.2016, 17:10 2318

Salariul mediu pe piaţa locală este însă de doar 400 de euro, de aproape şase ori mai mic decât în Germania, cea mai dezvoltată economie europeană.

România este cea mai bună piaţă din regiune pentru suedezii de la H&M, vânzările per ma­gazin în primul trimestru din 2016 (care începe la 1 decembrie 2015 şi se termină la 29 februarie 2016) fiind în medie de 1,2 mil. euro, cu 50% mai mari decât în Cehia şi cu 70% peste cele din Polonia.

Cele două ţări au economii mai dezvoltate decât cea locală, şi cu salarii medii de circa două ori mai mari. În Germania, vânzările per magazin, unul dintre cei mai importanţi indicatori financiari pentru un retailer, sunt de 2,1 milioane de euro.

„Românii sunt pasionaţi de modă şi spre deosebire de cehi şi polonezi sunt mai dispuşi să cheltuiască bani pe haine“, spunea în urmă cu câteva luni Ralf Wein, germanul care conduce operaţiunile companiei în Europa Centrală şi de Est.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO