• Leu / EUR4.9429
  • Leu / GBP5.8083
  • Leu / USD4.6098
Retail&Agrobusiness

Magazinele Profihairshop, 4 milioane de euro la nouă luni din vânzarea de produse profesionale pentru păr

Magazinele Profihairshop,  4 milioane de euro la nouă luni din vânzarea de produse profesionale pentru păr

Autor: Mirabela Tiron

03.10.2016, 15:35 781

Profihairshop, un lanţ specializat pe vânzarea de produse pentru îngrijirea părului, a avut vânzări de 4 milioane de euro la nouă luni, în creştere cu 45% faţă de perioada similară a anului trecut. Compania are 26 de magazine, pe 1.100 de metri pătraţi, doar anul acesta deschizând trei magazine în Craiova, Brăila şi Bucureşti.

“Deşi încă la început, primul magazin specializat în aceste produse fiind lansat de Profihairshop în urmă cu 4  ani, piaţa produselor profesionale de îngrijire este în continuă creştere, cu un ritm anual de aproximativ 25%. Rezultatele foarte bune obţinute în primele 9 luni ale anului se datorează atât interesului din ce în ce mai mare pentru îngrijirea acasă cu produse profesionale în detrimentul celor de masă dar şi investiţiei în extinderea gamelor comercializate şi a reţelei cu 3 noi magazine în acest an”,  a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.  Lansat în 2009, Profihairshop face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar OASIS retail & development din Sibiu, condus de Klaus Reisenauer si Kurt Wagner.

Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor este estimată în acest moment la 28 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 mil euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 mil euro) şi cele de manichiură - pedichiura (3 mil euro).

 Consumatorii sunt preponderent femei, în procent de 85%, pe segmentul de vârstă 20 – 50 ani, iar restul de 15% este reprezentat de consumatori bărbaţi cu vârste cuprinse între 20-45 ani.

În topul celor mai căutate categorii de produse au fost produsele de îngrijire (şampoane, balsamuri, masti-tratament, uleiuri de păr), produse de styling şi vopsele, urmate de unghii , cosmetică şi accesorii de păr. Valoarea unui bon mediu a fost de 100 lei, în timp ce în alte ţări europene precum Germania şi Austria valoarea unui bon mediu este dublă (200 Ron), potrivit lui.

 Profihairshop comercializează produse din 50 de game profesionale printre care Wella, Sp, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc.

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9429
Diferență: 0,0121
Ieri: 4.9423
Azi: 4.6098
Diferență: -0,2078
Ieri: 4.6194
Azi: 5.8083
Diferență: -0,1942
Ieri: 5.8196
Azi: 4.8066
Diferență: -0,0852
Ieri: 4.8107