Retail&Agrobusiness

Magazinele Supeco ale Carrefour, un hibrid discount-cash&carry, nu scapă încă de pierderi

Formatul Supeco, adus în toamna lui 2014 de Carrefour pe piaţa românească, a fost lansat iniţial în Spania.

Formatul Supeco, adus în toamna lui 2014 de Carrefour pe piaţa românească, a fost lansat iniţial în Spania.

Autor: Cristina Roşca

24.05.2016, 00:05 830

Compania Supeco Investment, care operează reţeaua de magazine Supeco a Carrefour, a terminat anul trecut, primul an întreg de funcţionare pe piaţa locală, cu afaceri de aproape 50 de milioane de lei, dar cu pierderi de peste 8 milioane de lei.

Brandul a fost adus pe piaţa locală în 2014 în toamnă, când a fost deschisă prima unitate în Râmnicu Vâlcea. Apoi au mai fost inaugurate alte trei -  la Târgovişte, Giurgiu şi Slatina -, cea mai recentă inaugurare având loc în primăvara lui 2015. 

Oficialii Carrefour România nu au dezvăluit multe detalii legate de acest brand, afirmând anterior că este operat de o companie distinctă şi are un management diferit de cel al celorlalte companii ale grupului francez – Carrefour România (admi­nistrează hipermarketurile, online-ul şi magazinele de proximitate) şi Artima (super­mar­­keturile).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO