• Leu / EUR5.0839
  • Leu / GBP5.7585
  • Leu / USD4.3783
Retail&Agrobusiness

Magazinele Supeco ale Carrefour, un hibrid discount-cash&carry, nu scapă încă de pierderi

Formatul Supeco, adus în toamna lui 2014 de Carrefour pe piaţa românească, a fost lansat iniţial în Spania.

Formatul Supeco, adus în toamna lui 2014 de Carrefour pe piaţa românească, a fost lansat iniţial în Spania.

Autor: Cristina Roşca

24.05.2016, 00:05 870

Compania Supeco Investment, care operează reţeaua de magazine Supeco a Carrefour, a terminat anul trecut, primul an întreg de funcţionare pe piaţa locală, cu afaceri de aproape 50 de milioane de lei, dar cu pierderi de peste 8 milioane de lei.

Brandul a fost adus pe piaţa locală în 2014 în toamnă, când a fost deschisă prima unitate în Râmnicu Vâlcea. Apoi au mai fost inaugurate alte trei -  la Târgovişte, Giurgiu şi Slatina -, cea mai recentă inaugurare având loc în primăvara lui 2015. 

Oficialii Carrefour România nu au dezvăluit multe detalii legate de acest brand, afirmând anterior că este operat de o companie distinctă şi are un management diferit de cel al celorlalte companii ale grupului francez – Carrefour România (admi­nistrează hipermarketurile, online-ul şi magazinele de proximitate) şi Artima (super­mar­­keturile).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează Gala Ziarul Financiar, 17 noiembrie 2025
Principalele valute BNR - ieri, 13:37
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 5.0839
Diferență: -0,0138
Ieri: 5.0846
Azi: 4.3783
Diferență: -0,3754
Ieri: 4.3948
Azi: 5.7585
Diferență: -0,1664
Ieri: 5.7681
Azi: 5.5032
Diferență: 0,1091
Ieri: 5.4972