Retail&Agrobusiness

Mallul Veranda din Obor va instala termoscannere pentru cei care vor să-şi verifice temperatura şi a suspendat toate evenimentele şi campaniile până în aprilie

Mallul Veranda din Obor va instala termoscannere pentru...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

12.03.2020, 11:57 155

Centrul comercial Veranda din zona Obor din Bucureşti va monta termoscannere la intrările în mall, ca o măsură pentru persoanele care vor să-şi verifice temperatura, cu scopul de a combate eventualele infectări cu Coronavirus.

De asemenea, reprezentanţii mallului au înteţit măsurile de dezinfectare a suprafeţelor de contact – bare, mânere, butoane, lift, şi au schimbat filtrele de aer, pentru a introduce permanent aer proaspăt, nu recirculat.

„Am diminuat numărul de locuri din food court, am achiziţionat aceste termoscannere care urmează a fi livrate, am informat chiriaşii asupra măsurilor de prevenire, cu rugămintea de a implementa măsuri de siguranţă în legătură cu angajaţii care au călători în zonele afectate sau au avut contact cu alte persoane suspecte de a fi infectate”, spune Maria Crăciun, managerul mallului Veranda.

Mai mult, toate evenimentele şi campaniile de amploare programate până în aprilie au fost suspendate, inclusiv evenimentele de Paşte, iar bugetul de marketing digital pentru creşterea traficului a fost redus.

„Încă de la primul caz oficial, am încheiat un parteneriat cu o firmă de transport pentru a ne asigura că toţi angajaţii care nu folosesc maşina personală evită transportul în comun”, mai transmit oficialii Veranda Mall.

Măsurile vin în contextul în care ieri, autorităţile au anunţat că evenimentele cu peste 100 de persoane sunt interzise, pentru a împiedica transmiterea virusurilor în colectivităţi extinse.

În Bucureşti, Primăria Generală a anunţat că vrea să propună închiderea zonelor publice unde sunt peste 100 de persoane, adică inclusiv a zonelor tip food court, dar şi a locurilor de joacă, pentru a reduce cât mai mult riscul extinderii cazurilor de infectare cu Coronavirus.

Centrul comercial Veranda Mall a fost dezvoltat de familia Pogonaru împreună cu SIF Moldova şi are circa 9 milioane de vizitatori anual. Mallul are 35.000 de metri pătraţi închiriabili, peste 90 de magazine şi un grad de ocupare de 98%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO