Retail&Agrobusiness

Mallurile creează huburi ale antreprenorilor locali, cărora le oferă consultanţă de business şi reduceri la chirie

Mallurile creează huburi ale antreprenorilor locali,...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

28.03.2022, 00:07 516

Antreprenorii la început de drum care nu au avut până acum curaj sau resurse financiare pentru a-şi duce businessurile în offline încep să beneficieze, în ultima vreme, de programe de susţinere pe care marile centre comerciale le concep, cu scopul de a încuraja businessul local de mici dimensiuni să se dezvolte.

„Pe lângă magazinul nostru online, am deschis şi un magazin în Mega Mall. Am avut o oportunitate, nu intenţionam neapărat să continuăm prea curând cu un magazin fizic, însă cei de la Mega Mall au lansat o ofertă pentru antreprenorii locali, iniţial prin pop-up store-uri. Ne-am înscris, ne-au contactat, am mers mai departe cu discuţiile şi în final am reuşit să deschidem magazinul“, povestea recent la emisiunea online ZF Afaceri de la zero Dorin Ţambrea, un antreprenor care are o afacere în producţia de rucsacuri, sub brandul Urban Bag.

NEPI Rockcastle a demarat în martie 2021 programul „Deschis: Pop-Up Shop“, dedicat antreprenorilor locali aflaţi la început de drum, prin care le oferă spaţii comerciale, utilitate şi mobilitate în patru centre comerciale din portofoliul companiei - Promenada Mall Bucureşti, Mega Mall, Shopping City Timişoara, Promenada Mall Sibiu.

Printre dezvoltatorii care au pariat puternic pe componenta locală a ocupanţilor din mallurile sale se numără şi Iulius Group, care a anunţat recent că derulează un program pentru susţinerea antreprenorilor locali sub numele Go Local.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO