Retail&Agrobusiness

Mărcile private au câştigat 4% cotă de piaţă în patru ani în businessul Penny Market şi au trecut de 25% în portofoliu

ANALIZĂ

În 2018, Penny Market a lucrat cu peste 572 de furnizori din România, iar planul companiei este ca minimum 70% din produse să fie dezvoltate în România

În 2018, Penny Market a lucrat cu peste 572 de furnizori din România, iar planul companiei este ca minimum 70% din produse să fie dezvoltate în România

Autor: Cristina Roşca

22.11.2019, 08:40 204

♦ În şase categorii de produse, respectiv bere, apă, făină, pâine, carne şi lactate, toate articolele de tip marcă privată au fost în 2018 „made in Romania“ ♦ An de an, pe segmentul mărcilor private, discounterul organizează licitaţii pentru a găsi furnizori, astfel că ponderea poate varia.

Mărcile private Boni, Gran Mare şi Hanul Bo­ie­resc contribuie cu mai bine de un sfert la businessul dis­coun­­­terului german Penny Market. Astfel, la o cifră de afaceri de aproape 3,5 mld. lei în 2018, aceste pro­duse au contribuit cu peste 900 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO