Marcin Czyczerski, CEO al grupului CCC şi preşedintele boardului director: „În România vedem două categorii de consumatori: cei care caută produse din piele, care au 30-45 de ani şi venituri peste medie, şi cei tineri, de 20-30 de ani, care sunt cel mai adesea mai orientaţi către trenduri. Ei caută de regulă branduri fashion sau mărci sport internaţionale.
♦ Piaţa din România este una dintre cele mai importante cinci ţări din grup ca vânzări, după Polonia, Elveţia, Cehia şi Ungaria, potrivit raportului financiar al CCC aferent primului semestru din 2019 ♦ În primele şase luni din an vânzările de pe piaţa locală au ajuns la 107 mil. zloţi (117 mil. lei), plus 54%.
„România este una dintre cele mai importante pieţe pentru noi în ceea ce priveşte perspectivele de dezvoltare. În prezent avem 65 de magazine. Am intrat iniţial pe piaţă (în 2012 - n.red.) prin intermediul unui francizat, iar în 2018 am preluat businessul şi îl operăm direct“, spune Marcin Czyczerski, CEO al grupului CCC şi preşedintele boardului director.
Modul în care grupul polonez operează businessul pe o piaţă - direct sau în franciză - ţine de cât de bine cunoaşte piaţa respectivă. „Spre exemplu, în România am învăţat multe de la partenerul nostru francizat înainte de a decide să venim direct.“