Retail&Agrobusiness

Mars, unul dintre cei mai mari producători globali de dulciuri, o promovează pe Daniela Hlavackova în poziţia de Demand Director pentru Europa Centrală, după 10 ani în cadrul grupului

Mars, unul dintre cei mai mari producători globali de...

Autor: Florentina Niţu

26.08.2021, 14:36 334

Mars, unul dintre cei mai mari producători globali de dulciuri, gumă de mestecat, produse alimentare şi mâncare de animale o numeşte pe Daniela Hlavackova, fost market manager pentru Slovacia, în funcţia de Demand Director pentru Mars Europa Centrală.

Astfel, din noua postură, va fi responsabilă de creştere prin activităţile de marketing din patru ţări: România, Cehia, Ungaria şi Slovacia.

Ea preia această funcţie de la James McGrath, care va continua dezvoltarea sa în cadrul companiei din poziţia de Market Manager pentru Suedia. 

„Datorită atenţiei Mars pentru dezvoltarea asociaţilor, atât pe plan personal, cât şi pe plan profesional, am acumulat o bogată experienţă de-a lungul carierei în companie, datorită diverselor funcţii deţinute, în segmente şi regiuni diferite. (...) Sunt mândră că fac parte dintr-o companie în creştere, diversă şi de abia aştept să revin în Praga, alături de familia mea”, a declarat Daniela Hlavackova.

Ea face parte din echipa Mars din anul 2006, deţinând, de-a lungul anilor, o varietate de funcţii în departamentul de marketing, inclusiv o poziţie internaţională în cadrul Wrigley UK, în calitate de Activity Manager şi un rol regional, ca Marketing Manager.

Mai mult, după o perioadă de 10 ani în cadrul Mars, ea a devenit membru al echipei de leadership pentru Europa Centrală, în calitate de Marketing Director pentru gumă şi dulciuri. Iar la începutul anul 2020, a fost numită pe poziţia de Market Manager pentru Slovacia. 

Mars a intrat pe piaţa din România în 1994, iar din 2016, filiala din România este organizată sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include şi pieţele din Ungaria, Cehia, Slovacia.

În România, anul trecut, Mars a înregistrat o cifră de afaceri de 568 de milioane de lei, în scădere cu 3,4% faţă de anul precedent, ara¬tă datele Confidas, plat¬for¬mă de analiză financiară a comapaniilor. De asemenea, producătorul şi-a diminuat profitul cu 43% în 2020, până la 14 milioane de lei. 

Cu 540 de angajaţi, organizaţia din Europa Centrală operează în prezent în trei categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane), food (orez şi sosuri) şi hrană pentru animale.

Mai mult, Mars operează în regiune două dintre cele mai mari fabrici ale sale în aceste segmente, incluzând o fabrică în Csongrád-Bokros în Ungaria, care produce mâncare uscată şi recompense pentru animale şi, de asemenea, o facilitate de producţie pentru dulciuri fără ciocolată care include şi centrul de dezvoltare pentru dulciuri din Poříčí nad Sázavou din Republica Cehă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO