Retail&Agrobusiness

Ce măsuri ia lanţul de retail Lidl pentru a îşi proteja clienţii şi angajaţii de coronavirus: Măsuri sporite de de curăţenie şi dezinfecţie, iar angajaţii nu mai participă la training-uri, la şedinţe şi evită călătoriile

Ce măsuri ia lanţul de retail Lidl pentru a îşi...

Autor: Ramona Cornea

12.03.2020, 11:50 935

Discounterul german Lidl urmăreşte evoluţia răspândirii în Europa a virusului COVID-19  şi a adoptat o serie de măsuri pentru preveni răspândirea acestui virus în rândul angajaţilor şi clienţilor.

Astfel, retailerul a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru angajaţii din magazine, a sporit măsurile de curăţenie şi dezinfecţie a zonelor, respectiv obiectelor expuse şi intens tranzitate, precum toaletele, mânerele, coşurile şi cărucioarele de cumpărături.

”De asemenea, am anulat training-urile din luna martie care nu sunt obligatorii din punct de vedere legal şi am interzis şedinţele cu un număr mai mare de 30 de participanţi tot ca măsură de prevenţie. Călătoriile în interes de serviciu, ce presupun transportul cu avionul sau trenul sunt permise doar în cazuri excepţionale şi le-am recomandat colegilor noştri să evite şi călătoriile în interes personal”, au spus reprezentanţii Lidl pentru ZF.

De asemenea, compania a înfiinţat o celulă de criză care monitorizează evoluţia răspândirii virusului şi ia măsurile necesare pentru a proteja angajaţii şi clienţii, în strânsă legătură cu autorităţile naţionale şi locale.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO