Retail&Agrobusiness

McDonald’s a ajuns al doilea jucător pe piaţa de cafenele după Starbucks cu afaceri de 50 mil. lei şi 28 de unităţi: „La totalul numărului de vizite cafenelele au contribuit cu circa 7%, ponderea în totalul businessului fiind similară“

McDonald’s a ajuns al doilea jucător pe piaţa de cafenele după Starbucks cu afaceri de 50 mil. lei şi 28 de unităţi: „La totalul numărului de vizite cafenelele au contribuit cu circa 7%, ponderea în totalul businessului fiind similară“

McDonald’s are local trei tipuri de restaurante – drive-thru, stradal şi în mall. Acestea din urmă, din cauza spaţiului limitat, pot avea doar zona de restaurant.

Autor: Cristina Roşca

17.08.2018, 15:56 451

♦ Cafenelele McCafe contribuie cu circa 7% la businessul local al lanţului de restaurante de tip fast-food McDonald’s de 687 mil. lei anul trecut ♦ Aproape 40% din totalul celor 72 de restaurante McDonald’s din România au încorporată o cafenea, iar ponderea urmează să crească.

„În prezent avem 28 de cafenele McCafe, iar până la finalul anului vom ajunge la 35 de astfel de unităţi odată cu noile de deschideri de res­tau­rante“, spune Daniel Boaje, CEO al operaţiunilor locale ale McDonald’s şi acţionar minoritar al businessului din Ro­mânia. Americanii de la McDonald’s ope­rează businessul din România în sistem de fran­ciză începând cu anul 2016, cele 72 de restaurante fiind deţinute de grupul maltez Premier Capital şi de Daniel Boaje.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO