Într-un deceniu, retailerul belgian s-a extins pe piaţa românească de la 16 la 410 magazine.
Retailerul belgian Mega Image, prezent pe piaţa locală cu mai multe branduri şi mai multe formate de magazine, a ajuns la 456 de unităţi în România după ce a deschis de la începutul anului 46 de supermarketuri şi magazine de proximitate.
Dintre acestea, 16 au fost deschise doar în noiembrie, investiţiile fiind de câteva milioane de euro, potrivit estimărilor ZF. Compania are de asemenea un magazin online în parteneriat cu eMag, liderul comerţului online local, astfel că reţeaua ajunge la 457 de unităţi.
Compania accelerează expansiunea pe final de an pentru a prinde luna decembrie cu cât mai multe magazine deschise. În această perioadă retailerii îşi rotunjesc semnificativ veniturile în contextul în care românii sunt mai dispuşi să îşi deschidă portofelele şi să facă investiţii. Astfel, pentru toţi comercianţii noiembrie şi decembrie sunt cele mai bune luni din an, însă pentru electro-IT ele ajung să contribuie chiar cu 30% la businessul anual. În comerţul cu dominantă alimentară însă ponderea lunii decembrie în totalul businessului este de 10-15%, potrivit ultimelor date ale ZF.