Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability în cadrul Mega Image:
Noi avem acum două depozite, în Popeşti-Leordeni şi Ştefăneştii de Jos. Vrem să dublăm suprafaţa depozitului din Ştefăneşti pentru că el va deservi toată ţara.
♦ Retailerul olandezo-belgian are în România puţin peste 700 de magazine dintre care 30 au fost deschise în prima jumătate din 2019 ♦ În fiecare din ultimii ani compania a deschis 50-60 de supermarketuri şi magazine de proximitate noi, pe când pentru acest an sunt bugetate 90 de deschideri, adică o creştere de peste 50%.
„Intrarea pe pieţe noi (precum Iaşi, Timişoara sau Cluj-Napoca – n.red.), aflate în afara zonei noastre de confort, reprezintă unul dintre factorii care stau în spatele deciziei de a accelera expansiunea“, spune Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability în cadrul Mega Image.
Cele 90 de magazine planificate pentru acest an sunt doar deschiderile directe ale companiei. Când vine vorba de achiziţii, oficialii retailerului afirmă că orice oportunitate se va adăuga planurilor directe ale Mega Image.