Retail&Agrobusiness

Mega Image anunţă măsuri suplimentare în timp de pandemie: Toate magazinele vor avea program dedicat persoanelor în vârstă şi celor cu dizabilităţi, în intervalul orar 07.00 – 08.00

Mega Image anunţă măsuri suplimentare în timp de...

Autor: Cristina Roşca

20.03.2020, 18:00 3309

Retailerul olandezo-belgian Mega Image, ce deţine aproape 800 de magazine în ţară, anunţă că în contextul extinderii COVID-19, compania ia măsuri suplimentare de prevenţie şi siguranţă în magazine. Compania are peste 10.000 de salariaţi, cei mai mulţi activi în magazine şi depozite.

“Începând cu 23 martie, toate magazinele Mega Image şi Shop&Go vor avea program dedicat persoanelor în vârstă şi celor cu dizabilităţi, în intervalul orar 07.00 – 08.00.” În acest interval, va fi permis accesul în magazin doar pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani şi pentru cele cu dizabilităţi.

Alte măsuri implementate recent sunt modificarea programului magazinelor, implementarea de schimbări la raioanele de autorservire, limitarea accesului în magazine în perioadele în care acestea sunt aglomerate, instalarea de panouri transparente în toate magazinenele în zona caselor de marcat, amplasarea de marcaje pe podea - în zona caselor de marcat - pentru indicarea distanţei de cel puţin 1 metru între clienţi.

„În această perioadă dificilă prin care trecem noi, ca retailer, avem un rol crucial şi o mare responsabilitate prin urmare, ne-am mobilizat şi depunem toate eforturile pentru a rămâne în continuare un loc sigur pentru cumpărături, atât în magazine, cât şi în mediul online. În continuare, siguranţa e cea mai importantă şi acţionăm conform unui plan de măsuri pe care le-am pus deja în aplicare, afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Astfel, toate magazinele Mega Image, inclusiv cele non-stop şi Shop&Go, vor avea program limitat în această perioadă si vor functiona în intervalul orar 08:00 – 22:00 pentru optimizarea activitatilor de igienizare, dezinefecţie şi aprovizionare. 

De asemenea, pentru a evita cât mai mult contactul cu alimentele vrac, măslinele se vând doar în caserole preambalate şi precântărite, fiecare produs de panificaţie sau patiserie este preambalat individual în pungă de hârtie, iar vitrinele cu autoservire (fruit bar, salad bar cele, cele cu mâncare gata pregătită) sunt temporar închise.

“Pentru a evita contactul prelungit la predarea produselor, livrările din supermarketul online propriu sunt limitate la plata online cu cardul. Plata ramburs, cu cash, a fost eliminată temporar în această perioadă. Pentru situtaţiile în care clienţii sunt în autoziolare la domiciliu, curierul trebuie anunţat anterior şi va lăsa coletele la uşă, evitând astfel contactul direct.”

Alte măsuri care au fost deja implementate, alături de recomandări, de informare şi educare pentru clienţi la cumpărături sunt igienizarea şi dezinfectarea spaţiilor şi suprafeţelor comune din magazine, la fiecare oră; amplasarea de geluri dezinfectante la intrarea în magazine, la care au acces atât echipele din magazine, cât şi clienţii. Toţi angajaţii au mănuşi de protecţie şi măşti de protecţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO