Retail&Agrobusiness

Mega Image se apropie de pragul de 600 de magazine. “Am încheiat anul în forţă, printr-o accelerare a expansiunii”

Mega Image se apropie de pragul de 600 de magazine. “Am...

Autor: Cristina Bellu

09.01.2018, 16:02 545

Retailerul belgian Mega Image, al doilea cel mai extins jucător din comerţul local, a încheiat 2017 cu un total de 596 de magazine, luna decembrie fiind cea mai activă în portofoliul reţelei prin inaugurarea a 21 de noi unităţi în Bucureşti, Cluj, Braşov, Giurgiu şi Târgovişte.

„Anul 2017 a fost un an bun, cu multe provocări care ne-au ajutat să ne dezvoltăm şi să ne îndeplinim toate obiectivele propuse. Un prim succes a fost intrarea pe piaţa de retail din Cluj Napoca, ne-am consolidat poziţia în Bucureşti prin creşterea numărului de locaţii Mega Image şi Shop&Go, am lansat propria platformă de ecommerce şi nu în ultimul rând, ne-am asumat un rol tot mai activ de susţinere a comunităţilor şi a unor cauze sociale. Aşadar, încheiem anul în forţă, printr-o accelerare a expansiunii.”, spune Vassilis Stavrou, Director General Mega Image. 

Tot în luna decembrie, belgienii au lansat pe piaţă conceptul Shop&Go – Mega Apetit, creat special pentru zona de food court şi zona de birouri.

Magazinul situat în incinta Plaza Mall din Capitală vine în întâmpinarea oamenilor activi, care nu pot aloca mult timp pentru pregătirea meselor sau care au nevoie de gustări rapide şi sănătoase în pauzele din timpul programului de muncă sau în timpul liber.

Potrivit datelor furnizate de companie, reţeaua Mega Image îşi va continua expansiunea sub cele două branduri – Mega Image pe segmentul de supermarketuri şi Shop & Go pentru proximitate.

După numărul de magazine, Mega Image este al doilea cel mai extins lanţ de magazine după Profi, amândouă companiile fiind active pe acelaşi segment, al magazinelor mici.

Un magazin Mega Image are circa 10.000 de SKU-uri (tipuri de produse) în medie, variind de la 8.000 sau 16.000 în funcţie de suprafaţă. Magazinele de tip Shop & Go au între 3.000 şi 5.000 de produse pe rafturi.

În 2017, Mega Image a inaugurat un număr de 69 de magazine noi.

În ceea ce priveşte zona de e-commerce, Mega Image este prezent de doi ani în online datorită parteneriatului cu eMAG, cu care merge înainte. Recent, compania a lansat şi platforma proprie, unde vinde toate produsele pe care le are şi în offline. Livrarea se face peste tot în ţară.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO