Retail&Agrobusiness

Metro Cash & Carry România bifează al doilea an de creştere de peste 10%: afacerile merg iar spre 6 miliarde lei, maximul istoric înregistrat în 2008. ”Anul 2019 a fost unul în care am învăţat multe. HoReCa a avut o contribuţie pozitivă.”

Metro Cash & Carry România bifează al doilea an de creştere de peste 10%: afacerile merg iar spre 6 miliarde lei, maximul istoric înregistrat în 2008. ”Anul 2019 a fost unul în care am învăţat multe. HoReCa a avut o contribuţie pozitivă.”

Ronald Ruffing (55 de ani), director general Metro Cash & Carry

Autor: Cristina Roşca

03.02.2020, 19:35 172

♦ Nemţii au local 30 de magazine cash & carry proprii şi nu anunţă deschideri noi. De altfel, sunt mai mulţi ani de când Metro Cash & Carry nu a mai deschis unităţi offline pe piaţa din România.

 

Metro Cash & Carry, unul dintre primii comercianţi care a intrat pe piaţa locală, şi-a majorat businessul cu peste 10% în 2019, fiind al doilea an consecutiv în care nemţii postează un ritm atât de accelerat.

„Anul 2019 a fost unul în care am învăţat multe (...). În termeni de business, anul trecut am continuat să creştem, comparabil cu anul precedent, şi ne-am atins obiectivele de vânzări, aşa cum ne-am propus la începutul anului“, spune Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România. În 2018 nemţii au postat o creştere de 12%, ritm pe care nu-l mai atinseseră de mai bine de un deceniu. Creşterea este una organică, mai exact compania nu a deschis niciun magazin propriu în 2019, un an marcat de o creştere de circa 7% a consumului privat şi cu o inflaţie de circa 4%.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO