Retail&Agrobusiness

Micii antreprenori au pierdut în acest an până la 75% din venituri odată cu anularea târgurilor de Crăciun. „Erau o componentă importantă pentru un business care comercializează produse ce pot fi oferite cadou”

Micii antreprenori au pierdut în acest an până la 75%...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

15.12.2020, 17:00 77

♦ Anularea tuturor târgurilor de Crăciun a şters o pondere considerabilă din veniturile multor mici antreprenori care se bazau pe această perioadă pentru a-şi rotunji veniturile.

Mallurile plinele şi străzile aglomerate sunt doar o amintire frumoasă iarna aceasta, una în care în darurile de Crăciun se cumpără mai ales online, iar aglomeraţiei din oraş i-a luat locul mulţimea de internauţi gata să plaseze comenzi pe tot felul de site-uri, scrie revista săptă­mâ­nală Business Magazin. O amintire sunt şi târ­gu­rile de Crăciun, cele care adunau artizani şi meşte­şugari în cea mai bună perioadă din an pentru businessurile lor.

Anularea tuturor târgurilor de Crăciun a şters o pondere considerabilă din veniturile multor mici antreprenori care se bazau pe această perioadă pentru a-şi rotunji veniturile. Liliana Arnaut, artist plastic şi ilustrator, este unul dintre aceştia. „Ştim cu toţii că luna decembrie, supra­nu­mită şi luna cadourilor, este perioada cu cel mai mare consum din an. Personal, cunosc foarte mulţi colegi de breas­lă care îşi susţin bu­si­nessul sau proiectul ex­clu­siv din vânzările înre­gis­tra­te în această lună. Pen­tru mine, im­pactul opririi târ­gurilor de Crăciun în acest an este unul major. Evi­dent că m-am reo­rien­tat şi am pus accent pe vân­zările online“, spune cea care coor­donează busi­nessul Liliana Arnaut ART.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO