Retail&Agrobusiness

Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj: „Ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu peste 15% în 2019”

Mircea Turdean, director general al Farmec: Un pas important în planurile pentru 2019 îl reprezintă proiectul de francizare pe plan local şi internaţional, care va începe în primul semestru al acestui an

Mircea Turdean, director general al Farmec: Un pas important în planurile pentru 2019 îl reprezintă proiectul de francizare pe plan local şi internaţional, care va începe în primul semestru al acestui an

Autor: Cristina Bellu

27.02.2019, 12:29 402

♦ Produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state ♦ Producătorul are o reţea proprie de 26 de magazine de brand în România, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine.

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, activ şi pe piaţa de retail, a finalizat anul trecut cu afaceri de 236,5 mil. lei (50,8 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul anterior şi preconizează pentru 2019 un avans de 15%, potrivit oficialilor companiei.

Totodată, producătorul clujean pregăteşte francizarea businessului pe plan intern şi extern, programată să înceapă în primul semestru al acestui an.

”Continuând ritmul de creştere din ultimii ani, ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin  consolidarea şi dezvoltarea continuă a brandurilor existente, lansarea de noi produse şi extinderea magazinelor de brand, care în momentul de faţă au ajuns la 26. De asemenea, un pas important în planurile pentru 2019 îl reprezintă proiectul de francizare pe plan local şi internaţional, care va începe în primul semestru al acestui an”, spune Mircea Turdean, Director General Farmec.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO