Retail&Agrobusiness

Mircea Turdean, Farmec: Primul trimestru a fost slab, dar aprilie şi mai au fost spectaculoase din punctul de vedere al consumului. Anul trecut, Farmec a obţinut o cifră de afaceri de 285 mil. lei, cu 1,2% sub nivelul din 2020, dar cu 8% peste cel din 2019

Mircea Turdean, Farmec: Primul trimestru a fost slab, dar...

Autor: Cristina Roşca

25.05.2022, 09:00 184

Producătorul de cosmetice şi bunuri de curăţenie Farmec din Cluj-Napoca şi-a bugetat pentru acest an o creştere cu 5-6% a vânzărilor versus 2021, în timp ce nivelul profitului va rămâne la acelaşi nivel ca anul trecut.

„Primul trimestru a fost unul slab, şi pentru noi şi pentru piaţă, cu vânzări sub cele din 2021, din cauza restricţiilor legate de pandemie şi a războiului. Aprilie şi mai au fost însă spectaculoase, peste aşteptări“, spune Mircea Turdean, directorul general al companiei.

Astfel, la nivelul primelor cinci luni din an, Farmec are vânzări uşor peste cele din 2021, toate canalale mergând bine.

„Estimam un început de an greu, dar după ridicarea restricţiilor oamenii vor să consume. Vedem o creştere de 8% la vânzările de cosmetice şi de 11% la articolele de curăţenie. Şi piaţa creşte, dar noi suntem cu circa 2-3% peste ritmul ei.“

În ceea ce priveşte 2022 în ansamblul său, Mircea Turdean e optimist şi spune că evoluţia bună din ultimele două luni va continua.

Anul trecut, Farmec a obţinut o cifră de afaceri totală de 285 mil. lei, cu 1,2% sub nivelul din 2020, dar cu 8% peste cel din 2019. A contat în cifre faptul că dezinfectanţii de uz casnic nu au mai fost la fel de folosiţi.



 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO