Retail&Agrobusiness

Moda barbershop-urilor prinde contur: saloanele de coafură şi de înfrumuseţare, pe primul loc în topul firmelor deschise de antreprenori tineri în ultimii cinci ani

REPORTAJ

Prima unitate a frizeriei Bărbierii a fost deschisă în anul 2016, fiind urmată de încă două unităţi, una deschisă la final de 2017, iar cea de-a treia la finalul lui 2018.

Prima unitate a frizeriei Bărbierii a fost deschisă în anul 2016, fiind urmată de încă două unităţi, una deschisă la final de 2017, iar cea de-a treia la finalul lui 2018.

Autor: Miruna Diaconu

09.01.2020, 18:15 147

♦ Peste 6.500 de saloane de coafură şi înfrumuseţare au fost deschise în cinci ani de antreprenorii născuţi după 1990 ♦ „Reuşim să aducem frizeria clasică în modernitate“.

Marius Neagu, fondatorul unei frizerii de tip barbershop, Bărbie­rii, atinge primul milion de lei vânzări în 2019, la numai trei ani de la deschiderea primei unităţi, iar clienţii săi, cei mai mulţi tineri până în 25 de ani, sunt dispuşi să lase 59 de lei la fiecare vizită şi să revină de două ori într-o lună.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO