Retail&Agrobusiness

Mondelez a „muşcat“ 15% din piaţa de 250 de milioane de euro a biscuiţilor

Mondelez a „muşcat“ 15% din piaţa de 250 de...

Autor: Mădălina Panaete

28.09.2015, 00:06 304
Mondelez România, importatorul unor branduri precum Tuc, Oreo, Milka sau Belvita, a avut anul trecut o cotă de piaţă de 15% în piaţa biscuiţilor, într-un seg­­ment în care consumatorii îşi în­dreap­­tă din ce în ce mai mult atenţia că­­tre mărci premium, arată datele com­pa­niei de cercetare de piaţă Euromonitor.
 
Mondelez, care are în por­­tofoliu şi bran­dul ro­mâ­­nesc Po­ia­na, şi-a con­so­­li­dat anul tre­cut poziţia de lider în seg­men­tul bis­­cu­­iţilor după ce şi-a cres­cut co­ta de piaţă cu un punct procentual.
 
„Această poziţie bună în piaţă pentru Mondelez s-a dato­rat evoluţiei bu­ne a mărcilor Tuc, Oreo, Milka, Bel­vita Start şi Grany, susţinută de cam­panii de publi­citate ma­­si­ve şi de extin­derea dis­tri­buţiei“, au ob­ser­vat ana­liştii Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO