Retail&Agrobusiness

Monica Arapalea, head of marketing Bringo: Coşul mediu de cumpărături în Bringo este dublu faţă de coşul offline

Monica Arapalea, head of marketing Bringo: Coşul mediu...

Autor: Miruna Diaconu

28.12.2022, 10:22 154

Monica Arapalea, head of marketing la Bringo, spune că oamenii au tendinţa de a cumpăra mai mult în online, decât în offline, astfel, coşul mediu de cumpărături din online fiind dublu faţă de cel offline.

„Coşul mediu în Bringo este dublu faţă de coşul offline, serviciul nostru de livrare este un serviciu care are la bază în mare parte nişte cumpărături planificate, săptămânale, dacă stăm să ne gândim şi la segmentele de consumatori, acoperim şi un segment de cumpărători care nu pot căra. Din punct de vedere al coşului, este mult peste media pieţei”, spune Monica Arapalea, , în cadrul conferinţei de lansare a celei de-a IV-a ediţii a raportului anual KPMG dedicat analizei experienţei clienţilor din România  - „Orchestrating the Connected Customer Experience“, organizată în parteneriat cu Ziarul Financiar.

Monica Arapalea spune că în această perioadă cumpărătorii şi-au dorit o livrare mai rapidă, de la 90 de minute, la 30 de minute, dar şi o varietate mai mare de opţiuni de plată, dar şi o diversificare a gamei de produse.

„Pe lângă livrarea foarte rapidă, vedem şi varietatea de care au nevoie, Bringo nu este doar o paltformă care să ofere cumpărături alimentare online, ci este o diversificare mult mai mare la nivel de vendori, am intrat pe mai multe verticale, pet-shop, farmacii, sport.”

Ea precizează faptul că experieanţa de care are acum parte utilizatorul a reprezentat o investiţie constantă din partea Bringo.

Situaţia economică din această perioadă se resimte şi pentru platforma de livrări, care observă o atenţie mai mare din partea consumatorilor atunci când ales să cumpere anumite produse.

„Noi vedem impactul pe buget, asta se vede în coş, ca şi valoare, coşul este mai mare pentru că este inflaţie, dar nu este atât de mare precum inflaţia. Ca număr de produse este mai mic. Oamenii se gândesc de două ori dacă au nevoie de anumite lucruri, e un lucru pe care îl vedem şi noi şi ne aşteptam să se întâmple aşa.”​​

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO