• Leu / EUR4.6639
  • Leu / GBP5.2762
  • Leu / USD4.1179
Retail&Agrobusiness

Napolact a intrat pe segmentul lactatelor bio

Secțiune susținută de Medlife Logo
Napolact a intrat pe segmentul lactatelor bio

Autor: Mădălina Panaete

10 iun 2015 1244
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa lactatelor, intră cu brandul Napolact – unul dintre cele mai vechi mărci româneşti de lactate, pe segmentul bio, o categorie care stârneşte din ce în ce mai mult interesul jucătorilor din industria de profil.

Astfel,compania lansează gama Napolact Bio, care cuprinde lapte, iaurt, sana şi chefir.

„Interesul în creştere al românilor pentru produsele ecologice şi preocuparea Napolact pentru inovaţie au stat la baza extinderii portofoliului cu o gamă de produse BIO”, a declarat Răzvan Orbulescu, director de marketing în cadrul  FrieslandCampina.

Pentru această nouă gamă de produse, Napolact lucrează cu 14 ferme ecologice din Ardeal, potrivit informţiilor furnizate de companie.

Gama Napolact cuprinde lapte 1,5% şi 3,8%grăsime, iaurt natural 3,8%grăsime, iaurt de băut 2,8%grăsime, sana 3,5%grăsime, chefir 3,5%grăsime.

 

 

 

 

 

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Newsletter Ziarul Financiar

Înscrie-te la newsletter-ul ZF.ro ca să primeşti zilnic informaţiile de business care contează. Ia decizii în cunoştinţă de cauză!

Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.6639
Diferență: 0,0086
Ieri: 4.6635
Azi: 4.1179
Diferență: -0,2519
Ieri: 4.1283
Azi: 5.2762
Diferență: -0,1722
Ieri: 5.2853
Azi: 4.0856
Diferență: -0,3682
Ieri: 4.1007