Retail&Agrobusiness

Naturlich deschide trei magazine noi de mobilă şi creşte cu 10%

Naturlich deschide trei magazine noi de mobilă şi...

Autor: Ioana David

16.04.2015, 00:06 1667
Magazinele Naturlich, lansate în 2011 de producătorul de mobilă Larix din Reghin (judeţul Mureş), intenţionează să se extindă cu trei unităţi noi anul acesta în oraşele mari din ţară în care nu au prezenţă şi să ajungă la 13 unităţi.
 
„În ceea ce priveşte planurile pe termen mediu, strategia noas­tră este de consolidare a reţelei existente prin renovări con­ti­nue şi schimbarea periodică a ofertei, dar totodată inten­ţio­năm să pătrundem pe pieţe noi din ţară, ca răspuns la ce­rerile avute din mediul online“, a spus Bereczki Zsolt, admi­nistratorul firmei.
 
Magazinele au realizat anul trecut o cifră de afaceri de 12 mil. euro, iar pentru anul acesta, planul retailerului este de a creşte cu 10%. Unităţile sunt operate de firma 2B Group, care în 2013 a avut afaceri de 9,35 mil. euro, potrivit informaţiilor de la Registrul Comerţului, iar cu acest nivel al businessului se află în topul primilor 10 jucători din retailul de mobilă (top care a fost realizat în funcţie de codul CAEN aferent acti­vi­tăţii de comerţ cu amănuntul al mobilei, al articolelor de ilu­mi­nat şi al articolelor de uz casnic în magazinele de specialitate).
 
Brandul Naturlich a fost creat în 2011 pentru Larix de Brand Tailors, companie de strategie şi design de brand, iar conceptul de retail Naturlich, mobilier şi decoraţiuni, a fost lansat de Larix la începutul anului 2012. Magazinele sunt specializate în mobilier de interior pentru living, dinning, dormitor, mobilier de bucătărie şi de grădină, dar în ofertă au şi obiecte de decoraţiuni.
 
Acţionarul unic al magazinelor este Bereczki Zsolt.
 
În 2011, producătorul de mobilă Larix din Reghin (judeţul Mureş) a anunţat că investeşte 2-3 mil. euro în redenumirea celor opt magazine pe care le deţinea, în urma unui proces care urma să se întindă pe o perioadă de doi-trei ani. Anterior magazinele au funcţionat sub denumirea 2B în cadrul centrelor comerciale Ambient în sistemul shop-in-shop, iar la acea vreme Bereczki Zsolt spunea că a decis să lanseze noul brand pentru a avea un avantaj competitiv atunci când piaţa se va stabiliza.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO