Retail&Agrobusiness

Nemţii de la Takko fac 150 milioane de lei cu 70 de magazine de modă cu preţuri mici

Magazinele mărcii germane Takko sunt amplasate în parcuri de retail, alături de hipermarketuri sau magazine de discount precum Kaufland, Lidl sau Penny Market

Magazinele mărcii germane Takko sunt amplasate în parcuri de retail, alături de hipermarketuri sau magazine de discount precum Kaufland, Lidl sau Penny Market

Autor: Cristina Roşca

13.08.2019, 09:40 301

Compania merge înainte cu expansiunea în oraşe precum Bucureşti, Craiova, Zalău, Brăila, Miercurea-Ciuc, Bârlad sau Cluj-Napoca.

Retailerul german de modă Takko, prezent în România de mai bine de un deceniu, a ajuns la o reţea de 70 de magazine, cu 5 mai multe decât acum doi ani, potrivit datelor ZF.

Compania, activă pe segmentul de discount al pieţei de modă, a intrat în România în 2007 şi de atunci a deschis magazine în oraşe mari şi mici deopotrivă. Preţurile mici i-au permis retailerului să intre în oraşe cu 20.000-30.000 de locuitori unde concurenţa era mai redus. Mai exact, nemţii se băteau la început doar cu bazarurile locale şi cu magazine de tipul orice la 13 lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO