Nestlé lansează în România noua gamă de tablete de ciocolată KitKat. Tabletele de ciocolată KitKat vin în trei sortimente – ciocolată, caramel sărat şi alune de pădure.
„Batoanele cu care eram prezenţi pe piaţă până acum sunt produse de impuls, care te ajută pe parcursul zilei, îţi dau acel moment de respiro şi te ajută să termini toate task-urile pe care le avem, însă tabletele sunt destinate consumului de acasă, când ajungi după o zi lungă, ai nevoie de o pauză, să te relaxezi, acoperă un alt moment de consum”, a spus Cristiana Borşaru, Senior Brand Manager KitKat, Nestlé România, în cadrul unei conferinţe de presă.
Cu vânzări anuale consolidate în valoare de 7,93 miliarde de euro, tabletele sunt al doilea cel mai popular format de ciocolată pe piaţa europeană, după o creştere cu peste 1,48 miliarde de euro în ultimii doi ani.
„Segmentul de tablete este unul dintre cele mai importante segmente din piaţa de dulciuri, la nivel european vânzările sunt de aproximativ 7,93 de miliarde de euro şi are o creştere de peste 1,48 de miliarde de euro în ultimii ani. În România, este cel mai important segment din categoria de dulciuri. Noi în categoria de dulciuri înţelegem ciocolată şi napolitane, şi reprezintă o pondere de 29%, crescând în ultimii ani în valoare”, spune Cristiana Borşaru.
În România, tabletele reprezintă cel mai important segment din categoria de dulciuri/confectionery (ciocolată şi napolitane) ca valoare, cu o pondere de 29% din vânzări în 2024, în creştere 1,2 puncte procentuale faţă de 2023, conform datelor NIQ, citate de Nestle.