Retail&Agrobusiness

Nestlé, L’Oréal şi Tchibo atacă ultimul segment de activitate: retailul sub brand propriu

Nestlé, L’Oréal şi Tchibo atacă ultimul segment de...

Autor: Cristina Rosca

30.04.2015, 18:20 561

După ce au „cucerit“ lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri şi parfumerii sau restaurantele şi cafenelele locale, L’Oréal, Nestlé şi Tchibo au făcut primii paşi către primele magazine proprii.

Unii dintre cei mai mari producători FMCG de la nivel internaţional, giganţi cu afaceri de miliarde sau zeci de miliarde de euro, au decis în ultimii ani să îşi diversifice afacerile din România şi să intre pe un segment pe care nu erau până acum activi - retailul.

Producătorii străini merg astfel după un model deja testat de jucători români precum Betty Ice (îngheţată) sau Lactag (lactate) care după ce şi-au asigurat prezenţa în lanţurile de magazine şi HoReCa au decis să intre şi în retail cu brandul propriu.

L’Oréal a decis să intre local cu un brand nou, Kiehl’s, pe care îl aduce pe piaţă abia acum, odată cu deschiderea monobrandului. Tchibo şi Nestlé pariază însă pe branduri care deja existau local, aduse fie prin distribuitor, fie direct, ele fiind cunoscute pentru consumatorii locali.

Ultimul producător care va intra în retailul autohton este gigantul elveţian Nestlé, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a cafelei şi dulciurilor, care atacă ultimul segment pe care nu era prezent în România, retailul, cu un magazin pe care îl va deschide în vară, pe Calea Doro­ban­ţilor sub brandul Nespresso.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO