Retail&Agrobusiness

​Nicolae Şarvari, director divizia Buşteni Romaqua, despre producţia de apă Aquatique: „Până în acest moment am acoperit producţia din 2016. Ne punem problema creşterii capacităţii de producţie”

​Nicolae Şarvari, director divizia Buşteni Romaqua,...

Autor: Roana Rotaru

29.06.2017, 13:46 669
Romaqua Group, care deţine brandurile Borsec, Aquatique, Giusto şi Albacher, îşi pune problema creşterii capacităţii de producţie a fabricii din Buşteni, unde se îmbuteliază apa marca Aquatique, în condiţiile în care la jumatatea anului 2017, a depăşit deja producţia din 2016, iar în fabrică se lucrează deja în trei ture. Anul trecut, Romaqua a îmbuteliat 45 de milioane de litri de apă marca Aquatique, iar anul acesta managementul companiei şi-a propus să ajungă la 65 de milioane de litri cu acelaşi produs.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO