Retail&Agrobusiness

Nielsen România: Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu peste 30% de la debutul pandemiei. Produsele de îngrijire a locuinţei, cele mai căutate în acestă perioadă

Nielsen România: Vânzările de bunuri de larg consum au...

Autor: Cristina Bellu

13.04.2020, 18:01 361

Vânzările de bunuri de larg consum au înregistrat o creştere totală de 31,1% de debutul pandemiei de COVID-19 şi până la finalul lunii martie, cele mai căutate fiind produsele de îngrijire a locuinţei, unde creşterea a fost de 49,9%, cele de îngrijire personală, cu 40,7% şi alimente, cu 39,5%, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Nielsen.

De asemenea, datorita restrictiilor de circulatie impuse de autoritati, s-a observat o crestere mai mare a vanzarilor din formate de proximitate. Astfel, supermarketurile au crescut cel mai mult in valoare, cu 36,1%, iar hypermarketurile cel mai putin, cu 25,4%, in timp ce magazinele de tip cash&carry, care alimenteaza si comertul traditional, au inregistrat vanzari cu 34,5% mai mari decat in perioada similara a anului trecut.

“Schimbarea obiceiurilor de cumparare se observa pregnant in categoria produselor de tutun de exemplu, care a inregistrat o crestere de volum de 19% in supermarketuri, in timp ce in hypermarketuri s-au vandut cu 6% mai putin”, arată analiza Nielsen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO