Retail&Agrobusiness

Nordic Group, jucător în piaţa locală de distribuţie de produse alimentare, cu afaceri de 55 mil. euro în 2021, îl numeşte la conducerea business-ului pe Dan Nistor, fost executiv în cadrul Coca-Cola

Dan Nistor

Dan Nistor

Autor: Cristina Bellu

03.02.2022, 11:20 624

Nordic Group, una dintre cele mai mari companii româneşti în domeniul distribuţiei de produse alimentare în retail, HoReCa şi cofetării, l-a numit pe Dan Nistor în funcţia de General Manager începând cu luna februarie.

El a preluat poziţia de la Ciprian Moldoveanu, care a condus grupul Nordic în ultimii cinci ani, şi care va asigura în continuare coordonarea strategică a grupului, dar mai ales dezvoltarea de noi linii de business, transmite compania.

„Dezvoltările accelerate prin care a trecut compania au adus şi un plus de complexitate Grupului. Pentru a ne asigura că vom gestiona cu succes dezvoltarea companiei, pentru a aduce atât un plus semnificativ de eficienţă şi structură, dar şi pentru a avea resursele necesare pentru viitoarele proiecte ale Nordic Group, am decis să aducem la conducere un om cu o vastă experienţă şi expertiză. Astfel, începând cu luna februarie, compania îl are ca General Manager pe Dan Nistor”, spune Ciprian Moldoveanu.

Cu o experienţă internaţională de peste 20 de ani în companii precum Coca-Cola HBC, unde a ocupat funcţii de conducere printre care şi cea de director general al Coca-Cola HBC Polonia, în perioada 2007-2011, Dan Nistor este specializat în dezvoltarea de noi afaceri şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii existenţi, în restructurarea unităţilor de business, planificare strategică, implementarea strategiilor de schimbare, construirea unor branduri de succes şi crearea unor echipe interdisciplinare eficiente.

„Mă voi concentra pe înţelegerea nevoilor clienţilor noştri şi pe consolidarea parteneriatelor cu furnizorii”, spune Dan Nistor, General Manager Nordic Group.

Dan Nistor a absolvit Institutul Politehnic din Timişoara, urmând cursuri de specializare în cadrul unor şcoli precum International Institute for Management Development (IMD) şi Harvard Business School.

Nordic Group a fost înfiinţat în în urmă cu 30 de ani de trei antreprenori români. În urmă cu trei ani, grupul şi-a schimbat parţial acţionariatul după ce familia Moldoveanu, unii dintre fondatori, a preluat pachetul majoritar de acţiuni de 94%, iar partenerul lor Sara Pufan a rămas cu o participare minoritară în businessul de distribuţie de produse alimentare. În acelaşi timp, Iulia Stana a decis să se retragă din business.

Anul trecut, Nordic Group a ajuns la o cifră de afaceri de 55 milioane de euro si 400 de angajaţi.

În prezent, grupul este format în prezent din patru companii de sine stătătoare: Nordic Food, cu afaceri de  de 48,2 milioane de euro în 2021, 230 angajati, 100 de branduri şi 1.945 de produse active în portofoliu; Nordic Logistic, companie înfiinţată în urmă cu 19 ani, care a ajuns la o suprafaţă de depozitare de 12.000 de metri pătraţi si 12.000 paleti. Compania are o flotă de 80 de camioane, iar în 2021 a atins o cifră de afaceri de 6 milioane de euro şi 160 de angajaţi.

Nordic Restaurants, companie înfiinţată în 2020, are o cifra de afaceri de 500.000 de euro şi în prezent operează trei branduri: MOKI, Truff&Moi şi Pastalicious.

Nordic Shops, compania care se ocupă atât de comercializarea produselor distribuite de Nordic Food în online, dar şi prin intermediul unui magazin offline localizat în Calea Vitan din Capitală. În 2021, compania a avut o cifră de afaceri de 300.000 euro.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO