Retail&Agrobusiness

O piaţă care fierbe la începutul verii. Şase companii şi-au făcut loc pe piaţa românească de cidru în ultimul an

Analiştii Euromonitor estimează că în pe­rioada următoare se vor lansa alte branduri de cidru importate în România

Analiştii Euromonitor estimează că în pe­rioada următoare se vor lansa alte branduri de cidru importate în România

Autor: Mădălina Panaete

18.06.2016, 00:00 1110

Drumul a fost deschis de Heineken România cu brandul Strongbow, dar piaţa s-a aglomerat în ultima vreme. „Consumatorii sunt într-o etapă în care vor să încerce lucruri noi.“

Trei producători de bere, unul de dulceţuri şi sucuri, altul de spumante şi un antreprenor scoţian „sta­bilit“ în Argeş sunt jucătorii care au pariat în ultimul an şi jumătate pe piaţa cidrului (o băutură fermentată din mere cu un conţinut de alcool de 4,5%), care în scurt timp a devenit cea mai efervescentă categorie din industria băuturilor alcoolice.

Unul dintre cele mai proaspete branduri de cidru este Dacic, produs de Zarea, companie activă în segmentul vinurilor spumante şi al băuturilor alcoolice.

„Compania Zarea fermentează vin din struguri de mai bine de 100 ani pentru producţia de vinuri spumante şi fermentează suc de mere pentru producţia de cidru de mai bine de patru ani, fiind primul producător de cidru din România. Deci dotarea tehnologică şi de know-how exista. Din păcate am lansat acest produs sub un alt brand şi vânzarea nu a fost foarte bună“, au spus reprezentanţii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO