Drumul a fost deschis de Heineken România cu brandul Strongbow, dar piaţa s-a aglomerat în ultima vreme. „Consumatorii sunt într-o etapă în care vor să încerce lucruri noi.“
Trei producători de bere, unul de dulceÅ£uri ÅŸi sucuri, altul de spumante ÅŸi un antreprenor scoÅ£ian „staÂbilit“ în ArgeÅŸ sunt jucătorii care au pariat în ultimul an ÅŸi jumătate pe piaÅ£a cidrului (o băutură fermentată din mere cu un conÅ£inut de alcool de 4,5%), care în scurt timp a devenit cea mai efervescentă categorie din industria băuturilor alcoolice.
Unul dintre cele mai proaspete branduri de cidru este Dacic, produs de Zarea, companie activă în segmentul vinurilor spumante şi al băuturilor alcoolice.
„Compania Zarea fermentează vin din struguri de mai bine de 100 ani pentru producţia de vinuri spumante şi fermentează suc de mere pentru producţia de cidru de mai bine de patru ani, fiind primul producător de cidru din România. Deci dotarea tehnologică şi de know-how exista. Din păcate am lansat acest produs sub un alt brand şi vânzarea nu a fost foarte bună“, au spus reprezentanţii companiei.