Retail&Agrobusiness

O piaţă care îşi pierde din aromă. Vânzările de parfumuri sunt aşteptate să scadă cu 14% în 2020 pe fondul pandemiei după mai mulţi ani pe plus. Românii cheltuie anual aproape 1,5 mld. lei pe parfumuri

ANALIZĂ ZF

Un aspect interesant al pieţei de parfumerie din România este faptul că ea este dominată la vârf de companiile de vânzări directe, principalii doi jucători fiind Avon şi Oriflame.

Cele două companii au mai bine de jumătate din vânzările de profil de pe plan local.

Un aspect interesant al pieţei de parfumerie din România este faptul că ea este dominată la vârf de companiile de vânzări directe, principalii doi jucători fiind Avon şi Oriflame. Cele două companii au mai bine de jumătate din vânzările de profil de pe plan local.

Autor: Cristina Roşca

01.08.2020, 12:18 362

♦ Românii cheltuie anual aproape 1,5 mld. lei pe parfumuri, acesta fiind cel mai important segment al pieţei de produse cosmetice şi de îngrijire ca valoare ♦ Acest lucru se datorează faptului că preţul mediu al unui parfum este de regulă mai mare decât al multor produse de îngrijire sau machiaj.

Vânzările de parfumuri sunt aşteptate să scadă în acest an cu 14% în contextul pan­de­miei de Covid-19 care i-a de­terminat pe oameni să fie mai pre­cauţi şi să cumpere cu predilecţie bunuri de necesitate.

Astfel a scăzut apetitul pentru produse considerate de răsfăţ cum sunt unele cosmetice. Declinul vine după mai mulţi ani de creştere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO