Retail&Agrobusiness

Olympus vede o creştere a vânzărilor în 2025, atât pe piaţa locală, cât şi la export. Produsele fabricate în România ajung în Germania, Franţa, Anglia, Italia şi Suedia, iar exporturile au fost decisive pentru noul hub logistic, o investiţie de 40 mil. euro

Olympus vede o creştere a vânzărilor în 2025, atât...

Autor: Florentina Niţu

18.06.2025, 11:00 255

Fabrica de Lapte Braşov, com­pa­nia cu o cifră de afaceri de aproape 900 de milioane de lei, care produce şi comercializează gama Olympus şi este unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, estimează o creştere a vânzărilor în 2025, atât pe piaţa locală, cât şi la nivel internaţional.

„Anul acesta ne aşteptăm la o creştere semnificativă a vânzărilor pe plan local, datorate eforturilor con­stan­te în sfera comercială, dar şi pe plan internaţional, produsele Olympus fabri­cate în România fiind pre­zente deja în ţări ca Germania, Franţa, Ma­rea Britanie, Italia, Sue­dia sau Bulgaria. Practic, exporturile în regiune au fost unul dintre principalele motive care au dus la construcţia noului hub logistic, iar agilitatea şi capacitatea extinsă de stocare pe care acesta ne-o oferă, se resimt după numai câteva luni de la inaugurare“, au spus reprezentanţii Olympus, brand deţinut de Hellenic Dairies din Grecia. Ei au răspuns la întrebările ZF trimise cu ocazia realizării unui nou catalog Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2025.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro