• Leu / EUR4.9477
  • Leu / GBP5.8325
  • Leu / USD4.6725
Retail&Agrobusiness

Onno Rombouts, şeful Heineken România: Suntem prezenţi cu cel puţin un brand în 90% din magazinele şi localurile din România

Onno Rombouts, şeful Heineken România: Suntem prezenţi cu cel puţin un brand în 90% din magazinele şi localurile din România

Onno Rombouts, director general Heineken România: Da, salariile cresc şi odată cu ele şi puterea de cumpărare, însă banii care sunt în plus nu merg neapărat pe produse FMCG, consumatorii îi investesc în bunuri durabile, fie că este vorba de un televizor sau o maşină de spălat vase

Autor: Cristina Roşca

01.09.2017, 00:08 815

Grupul olandez Heineken are în portofoliul local circa 20 de branduri de bere şi cidru, precum Strongbow, Ciuc, Silva sau Neumarkt. Compania este al doilea jucător de pe piaţa de bere din România, cu afaceri de 1,2 miliarde de lei anul trecut.

„Businessul merge bine, creşte. Brandul Heineken a crescut cu două cifre (peste 10% - n.red.), nu întregul business“, spune executivul olandez Onno Rombouts, cel care conduce de circa cinci ani operaţiunile locale ale Heineken. El este unul dintre cei mai discreţi manageri locali şi se fereşte să ofere alte cifre decât cele publice.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9477
Diferență: 0,0061
Ieri: 4.9474
Azi: 4.6725
Diferență: -0,8825
Ieri: 4.7141
Azi: 5.8325
Diferență: -0,1353
Ieri: 5.8404
Azi: 4.8048
Diferență: -0,4599
Ieri: 4.8270