Retail&Agrobusiness

Onno Rombouts, şeful Heineken România: Suntem prezenţi cu cel puţin un brand în 90% din magazinele şi localurile din România

Onno Rombouts, director general Heineken România: Da, salariile cresc şi odată cu ele şi puterea de cumpărare, însă banii care sunt în plus nu merg neapărat pe produse FMCG, consumatorii îi investesc în bunuri durabile, fie că este vorba de un televizor sau o maşină de spălat vase

Onno Rombouts, director general Heineken România: Da, salariile cresc şi odată cu ele şi puterea de cumpărare, însă banii care sunt în plus nu merg neapărat pe produse FMCG, consumatorii îi investesc în bunuri durabile, fie că este vorba de un televizor sau o maşină de spălat vase

Autor: Cristina Roşca

01.09.2017, 00:08 833

Grupul olandez Heineken are în portofoliul local circa 20 de branduri de bere şi cidru, precum Strongbow, Ciuc, Silva sau Neumarkt. Compania este al doilea jucător de pe piaţa de bere din România, cu afaceri de 1,2 miliarde de lei anul trecut.

„Businessul merge bine, creşte. Brandul Heineken a crescut cu două cifre (peste 10% - n.red.), nu întregul business“, spune executivul olandez Onno Rombouts, cel care conduce de circa cinci ani operaţiunile locale ale Heineken. El este unul dintre cei mai discreţi manageri locali şi se fereşte să ofere alte cifre decât cele publice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO