Retail&Agrobusiness

Orbulescu, FrieslandCampina: Sperăm că măsura reducerii TVA va reuşi să impulsioneze consumul

Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina România: Problema în multe pieţe este consumul redus şi noi sperăm că măsura reducerii TVA va reuşi să impulsioneze consumul. Este prea devreme să spun dacă se vede o creştere, cred că ar trebui să ne uităm după primul trimestru

Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina România: Problema în multe pieţe este consumul redus şi noi sperăm că măsura reducerii TVA va reuşi să impulsioneze consumul. Este prea devreme să spun dacă se vede o creştere, cred că ar trebui să ne uităm după primul trimestru

Autor: Mădălina Panaete

30.06.2015, 00:08 781

Datele privind impactul reducerii TVA la alimente, măsură în vigoare de o lună, vor putea fi evaluate corect la trei luni de la aplicarea măsurii, este de părere Răzvan Orbulescu, 38 de ani, marketing director al FrieslandCampina România, al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor.

Napolact - brandul fanion al fili­a­lei locale a grupului olandez Fri­eslandCampina şi unul din­tre cele mai vechi mărci ro­mâ­neşti de lactate, - ar putea în­cheia un nou an cu creştere de do­uă cifre a volumelor după un prim semestru în care a con­semnat un avans de peste 10%.

„Această primă jumătate a anului a fost foarte bună pentru brandul Napolact. Oricum, în ultimii 2-3 ani noi am crescut în mod constant cu minimum 10% volumele an de an. Anul trecut am avut aproape 15% creştere cu brandul Napolact şi anul acesta suntem cu mai mult de 10% peste perioada similară a anului pre­cedent. Noi sperăm că trendul acesta se va păstra până la finalul anului“, a declarat într-un interviu acordat ZF Răzvan Orbulescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO