Retail&Agrobusiness

Ore grele pentru vânzările de ceasuri: declin prognozat de 45% al pieţei dominate de Omega, Hublot şi Zenith. Cele mai căutate cinci branduri de ceasuri din România ocupau circa 55% din totalul pieţei în 2018, dintre care Omega avea o cotă de piaţă de 20,5%

Ore grele pentru vânzările de ceasuri: declin prognozat de 45% al pieţei dominate de Omega, Hublot şi Zenith. Cele mai căutate cinci branduri de ceasuri din România ocupau circa 55% din totalul pieţei în 2018, dintre care Omega avea o cotă de piaţă de 20,5%

În ultimii ani, brandurile de ceasuri şi-au majorat semnificativ bugetele pentru publicitate, astfel că o bună parte din banii de publicitate s-au dus către zona de online.

Autor: Miruna Diaconu

26.08.2020, 17:05 824

Piaţa de ceasuri din România va înregistra o scădere semnificativă anul acesta, fiind afectată de impactul pe care l-a avut criza pandemică asupra comportamentului de consum al românilor.

Astfel, este estimată o scădere de 44,8% anul acesta, după ce în 2019 piaţa ceasurilor a avut o valoare de 66 milioane lei, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Vânzările de ceasuri vor fi anul acesta de circa 36,4 milioane lei estimează analiştii Euromonitor, fiind printre cele mai mari scăderi din ultimii ani înregistrate pentru piaţa de ceasuri.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO