Retail&Agrobusiness

Otter Distribution: Ne-am bugetat o creştere de 5-10% pe an în următorii trei ani. Avansul vine din modelul omnichannel

Antreprenori locali

Otter Distribution: Ne-am bugetat o creştere de 5-10% pe...

Autor: Cristina Roşca

16.10.2018, 00:07 523

Grupul Otter Distribution, cu activităţi în retailul şi distribuţia de încălţăminte, deţine 66 de magazine sub mai multe branduri în România şi patru unităţi în străinătate, mai exact două în Austria, la Viena, şi două în Cehia, la Praga şi Brno.

„Pe piaţa locală avem 32 de magazine Tezyo (multi­brand), 18 sub brandul Salamander (multibrand), şapte Aldo (monobrand în franciză) şi câte trei Otter (multibrand), Clarks (monobrand în franciză) şi Outlet-uri. Tezyo este cel mai tânăr brand din portofoliul nostru şi totodată cel mai important pilon pentru dezvoltarea viitoare“, spune Filip Schwartz, fondator şi managing director al businessului. Antreprenorul mai spune că trăim într-o perioadă în care nu mai poţi face planuri pentru următorii zece ani, apar tot timpul tehnologii noi în retail, aşa că termenul rezonabil este de 3-5 ani pentru previziuni.  În următorii trei ani el crede că businessul din România va ajunge la o oarecare maturitate, astfel că vor deschide magazine doar în funcţie de oportunităţi. Vor exista şi închideri ale magazinelor ce nu performează.

„Creşterea va veni din modelul de business omnichannel. Modelul nostru de business ne permite să mergem către oraşele de minimum 80.000 de locuitori. Omnichannelul ne va permite să ajungem unde nu putem merge cu magazine fizice.“ Privind cifra de afaceri el estimează o creştere de 5-10% pe an, iar în contextul în care grupul a avut 36 mil. euro în 2017, businessul va merge spre 45 mil. euro în trei ani. Anul trecut cifra de afaceri a avansat cu 14,5% faţă de 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO