Retail&Agrobusiness

Ovidiu Simos, fondatorul reţelei de magazine Simos din Suceava: „Nu am închiriat spaţiile către retailerii internaţionali cu toate că am fost curtaţi, deoarece suntem un brand în zona noastră“

INTERVIU

Sub brandul Simos sunt deschise atât magazine de 50 mp, cât şi de 750 mp, cât măsoară cel mai mare dintre ele. Astfel, dintre cele nouă unităţi şase sunt supermarketuri, iar trei funcţionează pe segmentul de proximitate.

Sub brandul Simos sunt deschise atât magazine de 50 mp, cât şi de 750 mp, cât măsoară cel mai mare dintre ele. Astfel, dintre cele nouă unităţi şase sunt supermarketuri, iar trei funcţionează pe segmentul de proximitate.

Autor: Cristina Roşca

11.08.2020, 20:30 1926

♦  Simos este una dintre cele mai puternice reţele independente de comerţ alimentar din România după cifra de afaceri ♦ Compania are nouă unităţi, dintre care şase supermarketuri şi trei magazine de proximitate ♦ În 2019 retailerul a obţinut afaceri de 60,8 mil. lei, plus 17,5%.

„Povestea noastră nu este una prea complicată. Am înfiinţat fir­ma la începutul anului 1997 după ce am revenit din Grecia, unde am stat 10 ani împreună cu părinţii mei. Tatăl meu este grec de ori­gine, aşa că am plecat legal în Grecia în 1987“, îşi amin­teşte Ovidiu Simos Demostenis, care deţine busi­nessul împreună cu Aurica Simos, mama sa. El spune că familia sa nu deţine alte busi­nessuri în afara reţelei de magazine din judeţul Suceava.

Cu nouă magazine şi afaceri de peste 60 mil. lei anul trecut, retailerul Simos este unul dintre cei mai puternici jucători independenţi din comerţul alimentar, o piaţă dominată clar de reţelele străine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO