Retail&Agrobusiness

(P) Ziua Afacerii Tale: METRO sărbătoreşte afacerile independente pentru al cincilea an consecutiv

(P) Ziua Afacerii Tale: METRO sărbătoreşte afacerile...

Autor: Publicitate

13.10.2020, 15:22 269

METRO a dat startul numărătoarei inverse pentru Ziua Afacerii Tale! Pentru al cincilea an consecutiv, compania aduce în lumina reflectoarelor afacerile independente şi sărbătoreşte antreprenorii din întreaga lume în cadrul unui eveniment cu tradiţie – Ziua Afacerii Tale. Pe 13 octombrie, METRO încurajează oamenii să susţină activ afacerile preferate, alegând produsele şi serviciile favorite prin achiziţionarea acestora. Fiecare antreprenor îşi poate înscrie afacerea şi serviciile pe care le oferă pe platformawww.ziuaafaceriitale.roşi va avea vizibilitate în mediul online prin afişarea lui în Google maps, un lucru crucial pentru afacerile independente în aceste vremuri dificile.

Fie că este vorba de restaurantul cu specific italian din apropierea casei, cafeneaua din cartier sau magazinul non-stop de la colţ, locaţiile pe care le vizităm des, afacerile independente contribuie la dezvoltarea societăţii în fiecare zi. Tocmai de aceea, în anul 2016, METRO a lansat Ziua Afacerii Tale pentru a sărbători antreprenorii într-un mod cu totul special: în fiecare an, în a doua zi de marţi a lunii octombrie, compania promovează si susţine afacerile independente.

Anul acesta, pe fondul contextului socio-economic impus de pandemia de coronavirus, afacerile independente au fost cele mai afectate. Cu toate acestea, ultima perioadă ne-a dovedit cât de importante sunt aceste afaceri, care ne fac să ne simţim parte din comunitate.

Contextul actual ne-a oferit oportunitatea să sărbătorim contribuţia antreprenorilor în societate şi mai ales rezilienţei de care au dat dovadă în aceste vremuri dificile.

Indiferent că este vorba de un serviciu de livrare de calitate înfiinţat de la zero, de aprovizionarea persoanelor cu necesarul zilnic în timpul perioadei de izolare sau de oferirea de soluţii creative pentru diferite servicii pentru a depăşi situaţia de criză, afacerile independente şi-au dovedit importanţa în viaţa de zi cu zi în comunitatea locală, dar şi la nivelul întregii societăţi.

Susţineţi afacerile preferate, mai ales în perioada dificilă impusă de coronavirus

Pandemia de coronavirus a împins anumite industrii într-o criză existenţială. Sub restricţiile de igienă şi distanţare socială, restaurantele, magazinele şi saloanele de înfrumuseţare au fost nevoite să se reinventeze, au avut nevoie de un nou start. Revenirea la normalitate şi, prin urmare, la vânzările obţinute înainte de pandemie, încă nu sunt posibile. Numeroşi antreprenori din întreaga lume au nevoie de sustinere pentru a-şi putea menţine afacerea pe piaţă.

Pentru a marca Ziua Afacerii Tale, METRO organizează evenimente si activări în Bucureşti, Braşov, Sibiu, Cluj, Timişoara şi Iaşi, promoţii şi concursuri  pentru clienţi în parteneriat cu mai mulţi furnizori, printre care Albalact, Hochland, Perutnina, Jacobs, Heineken, PPD, Pernod, Coca-Cola, Diversey, P&G, Unilever Food Solution, dar şi workshop-uri dedicate industriei HoReCa, implementate şi comunicate prin intermediul mai multor canale media şi social media.

Înscrierea pe site-ul iniţiativei Ziua Afacerii Tale, iţi aduce listarea automata pe platforma Google My Business

În aceste vremuri, notorietatea şi vizibilitatea pe care afacerile independente le au în faţa consumatorilor finali este cu atât mai importantă. De aceea, înscrierea acestora la Ziua Afacerii Tale le oferă afacerilor listarea automată pe platforma Google Maps, printr-un cont verificat Google My Business. Prin acest mijloc digital, METRO facilitează accesul consumatorilor finali către locaţiile pe care acestia le cauta online. Astfel, fiecare utilizator poate să găsească afacerea preferată sau poate descoperi altele noi.

„Misiunea asumată de METRO este aceea de a deveni partenerul de încredere al antreprenorilor curajoşi, care nu cedează în faţa provocărilor apărute pe parcurs. Anul acesta, contextul dificil creat de pandemia de coronavirus a arătat cât de importante sunt afacerile independente în societate. Prin creativitate, dar mai ales responsabilitate, antreprenorii afacerilor mici şi mijlocii au fost alături de comunitate şi au oferit sprijin clienţilor, într-o perioadă în care a fost cea mai mare nevoie de ele. Este momentul să fim solidari, tocmai de aceea, încurajăm oamenii să intre în platforma dedicată Zilei Afacerii Tale şi să susţină antreprenorii locali. Afacerile independente merită mai mult decât admiraţia noastră, merită tot suportul nostru pentru a depăşi această perioadă de cumpănă”, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Cumpără un produs în plus şi acceptă provocarea #oneforyou

Prin alăturarea la iniţiativa #oneforyou pe reţelele sociale, clienţii îşi pot arăta aprecierea fata de afacerile lor preferate, iar antreprenorii pot vinde mai mult. Demersul are în spate un mecanism simplu: oamenii cumpără produsele preferate în cantităţi mai mari, ca atunci când urmează să se întâlnească cu cei dragi, şi postează apoi o fotografie  cu hashtag-ul  #oneforyou, dând tag prietenilor alături de care ar vrea să fie. Iniţiativa #oneforyou îşi propune să aducă prietenii împreună şi are scopul de a încuraja interacţiunea online şi de a-i motiva să împărtăşească astfel de momente pe social media.

 

Despre METRO Cash & Carry România

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum şi ale comercianţilor independenţi. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienţi care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online şi să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. De asemenea, METRO susţine competitivitatea antreprenorilor şi a afacerilor proprii prin soluţii digitale şi contribuie astfel la diversitatea culturală în sectorul comerţului cu amănuntul şi al industriei hoteliere. Sustenabilitatea este un pilon esenţial al activităţii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul durabilitate, conform Indicelui Sustenabilităţii Dow Jones. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR. În octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vânzare a pachetului majoritar de acţiuni al METRO China. În septembrie 2018, METRO a iniţiat procesul de cesionare a Real, lanţul de vânzare cu amănuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajaţi ai săi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.metroag.de

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO