Retail&Agrobusiness

Pariu pe formatul de discount. Carrefour apasă pedala de acceleraţie la Supeco şi deschide trei magazine într-o zi. Urmează cartierul „dormitor“ Militari

Magazinele Supeco, format lansat iniţial în Spania, au o suprafaţă ce variază între 1.500 şi 2.000 mp

Magazinele Supeco, format lansat iniţial în Spania, au o suprafaţă ce variază între 1.500 şi 2.000 mp

Autor: Cristina Roşca

09.12.2019, 16:11 458

Spre finalul săptămânii trecute au fost des­chise magazine Supeco în Cluj-Napo­ca, Braşov şi Piatra Neamţ, următoarea inau­gurare fiind cea din cadrul proiectului rezidenţial Militari Residence. Reţeaua a depăşit astfel pragul de 20 de unităţi, însă din datele ZF expansiunea nu se va opri aici.

„Accelerăm puternic expansiunea pe acest format“, spunea recent Jean Richard de Latour, executivul francez care conduce de un an operaţiunile locale ale Carrefour în România.

El explica totodată că în magazinele Supeco există peste 250 de produse cu preţuri mai mici de 1 leu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO