Retail&Agrobusiness

Patru branduri alungate de criză din România mai fac o încercare de a cuceri piaţa locală

Patru branduri alungate de criză din România mai fac o...

Autor: Cristina Roşca

07.01.2019, 00:06 1019

Burger King, Gregory’s, La Perla şi Hugo Boss au revenit sau şi-au anunţat întoarcerea pe piaţa locală după ce criza „i-a scos din joc“. Revenirea are loc în contextul în care economia creşte de câţiva ani, iar principala vioară este consumul privat care a postat un avans de două cifre în 2016 şi 2017. Mai mult, şi în 2018 consumul a fost pe plus, deşi ritmul a mai încetinit.

De altfel, toate cele patru branduri au ieşit din România invocând criza şi lipsa apetitului de consum al românilor. Cea mai recentă mutare aparţine Burger King, gigantul american îşi încearcă acum norocul pentru a doua oară în România după şase ani de pauză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO