Retail&Agrobusiness

Peek & Cloppenburg îşi încetineşte avântul. Cu un magazin nou, afacerile cresc cu 5,5%

Singurul magazin din provincie este în Constanţa

Singurul magazin din provincie este în Constanţa

Autor: Cristina Rosca

16.05.2016, 00:05 633
Retailerul german de modă Peek & Cloppenburg, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, a terminat anul trecut cu un profit net de 18,8 milioane de lei, în uşoară scădere faţă de 2014. De altfel, aceasta este prima scădere a profitului de la intrarea companiei pe piaţă.
 
Tot anul trecut nemţii au obţinut o cifră de a­fa­­ceri de 166,7 mil. lei, în creştere cu 5,5% com­­parativ cu anul anterior. Avansul, printre cele mai mici pentru retailerul german de la intra­rea acestuia pe piaţă, vine în contextul în care în toamna lui 2015 a fost inaugurat cel de-al patrulea magazin Peek & Cloppenburg din Ro­mâ­nia în Mega Mall, lângă Arena Na­ţio­­nală. Germanii mai sunt prezenţi în Bă­neasa Shop­ping City, în Promenada, ambe­le ma­l­luri din zona de nord, lo­cuite şi frec­­ventate de persoane cu venituri peste me­die, care sunt clienţii Peek & Clop­penburg.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO