Retail&Agrobusiness

Peeraj, cel mai puternic grup de francize de modă de pe piaţa românească intră pe nişa magazinelor cu preţuri mici cu brandul Tati

Peeraj, cel mai puternic grup de francize de modă de pe piaţa românească intră pe nişa magazinelor cu preţuri mici cu brandul Tati

Primul magazin Tati va fi deschis pe 27 octombrie în Veranda Mall din zona Obor din Bucureşti, un centru comercial ridicat de familia Pogonaru

Autor: Cristina Roşca

12.10.2016, 00:05 1103

Pe această piaţă, a magazinelor care vând haine, cosmetice şi articole pentru casă la preţuri mici, mai activează şi compania poloneză Pepco.

 
Grupul Peeraj, unul dintre cei mai importanţi ju­că­tori de pe piaţa locală de modă şi cel mai puternic grup de francize din acest segment, şi-a completat por­tofoliul cu brandul francez de haine şi de­co­raţiuni inte­rioare cu preţuri mici Tati, cu care vrea să ajungă la 25-30 de magazine pe termen mediu.
 
Peeraj deţine aproape 100 de magazine sub mai multe branduri printre care CCC, Swarovski şi Boggi, cu afaceri de 160 milioane de lei (36 de  milioane de euro) anul trecut, în creştere cu peste 70% faţă de 2014.
 
Primul ma­gazin Tati va fi deschis pe 27 oc­tom­brie în Ve­randa Mall din zona Obor din Bucureşti, un centru co­mercial ridicat de familia Pogonaru. Acesta va măsura 1.700 metri pătraţi şi va fi prima unitate din Ro­mânia şi totodată din regiune.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO