Primul magazin Tati va fi deschis pe 27 octombrie în Veranda Mall din zona Obor din Bucureşti, un centru comercial ridicat de familia Pogonaru
Pe această piaţă, a magazinelor care vând haine, cosmetice şi articole pentru casă la preţuri mici, mai activează şi compania poloneză Pepco.
Grupul Peeraj, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de modă şi cel mai puternic grup de francize din acest segment, şi-a completat portofoliul cu brandul francez de haine şi decoraţiuni interioare cu preţuri mici Tati, cu care vrea să ajungă la 25-30 de magazine pe termen mediu.
Peeraj deţine aproape 100 de magazine sub mai multe branduri printre care CCC, Swarovski şi Boggi, cu afaceri de 160 milioane de lei (36 de milioane de euro) anul trecut, în creştere cu peste 70% faţă de 2014.
Primul magazin Tati va fi deschis pe 27 octombrie în Veranda Mall din zona Obor din Bucureşti, un centru comercial ridicat de familia Pogonaru. Acesta va măsura 1.700 metri pătraţi şi va fi prima unitate din România şi totodată din regiune.