Retail&Agrobusiness

Penny Market: Ne concentrăm să avem o nouă creştere de două cifre în 2019, susţinută de expansiune şi de o putere de cumpărare mai mare

Unităţile Penny Market au în medie 800 mp şi au o sortimentaţie de circa 1.850 de produse, potrivit datelor comunicate anterior de companie

Unităţile Penny Market au în medie 800 mp şi au o sortimentaţie de circa 1.850 de produse, potrivit datelor comunicate anterior de companie

Autor: Cristina Roşca

18.07.2019, 01:25 106

♦ Reţeaua de magazine de tip discount are pe plan local peste 240 de magazine şi continuă expansiunea cu 20-25 de unităţi anual ♦ Cifra de afaceri a companiei s-a apropiat de 3,5 mld. lei anul trecut după o creştere de circa 17%, cea mai mare de la nivel de grup ♦ Businessul Penny Market s-a aflat pe un trend ascendent continuu, dublându-se în perioada 2011-2018.

„Am început anul foarte bine. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut putem vedea un trend ascendent şi ne concentrăm să păstrăm avansul de «două cifre» şi pentru 2019“, spun reprezentanţii discounterului german Penny Market. Ei precizează că retailerul va continua procesul de dezvoltare. În prezent, reţeaua numără peste 240 de magazine Penny Market la nivel naţional.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO