Retail&Agrobusiness

Peroni şi Grolsch rămân în afara portofoliului Ursus Breweries

Peroni şi Grolsch rămân în afara portofoliului Ursus...

Autor: Mădălina Panaete

15.02.2016, 00:06 817
Ce variante au japonezii de la Asachi pentru a continua vânzarea celor două mărci în România.
 
Mărcile Peroni şi Grolsch, pentru care gigantul SABMiller a primit o ofertă de preluare de 2,5 miliarde de euro de la Asahi Group din Japonia, ar putea fi aduse în România după semnarea tranzacţiei, fie printr-un importator, fie tot prin intermediul Ursus Breweries, filiala locală a gigantului din industria berii. 
 
Informaţiile despre cum vor fi distribuite cele două mărci în România vor fi disponibile după semnarea tranzacţiei, care include atât cele două branduri prezente şi pe piaţa locală, dar şi marca Meantime şi a operaţiunilor lor aferente din Italia, Olanda şi Marea Britanie.
 
„Propunerea de vânzare este în linie cu angajamentul AB InBev de a aborda cu proactivitate potenţialele considerente de reglementare care au legătură cu oferta recomandată de achiziţionare a SABMiller. Dacă oferta fermă făcută de Asahi va fi acceptată de AB InBev în urma consultărilor necesare cu angajaţii, ea va fi condiţionată de finalizarea achiziţiei SABMiller, care este posibil să aibă loc în a doua jumătate a anului 2016”, au spus reprezentanţii Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere de pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO