Branduri precum McDonald’s, Starbucks, Trattoria Buongiorno (parte a grupului City Grill) şi Springtime au mers în zonă pentru cei care lucrează în clădirile de birouri. În total, Piaţa Victoriei şi împrejurimile au atras în ultimii ani circa 20 de restaurante şi cafenele cu afaceri anuale de 6-7 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.
„Zona Pieţei Victoriei este în continuare dinamică, însă are o dinamică aparte, fiind o zonă unde traficul se concentrează în timpul săptămânii mai mult decât în weekend”, spune Daniel Boaje, directorul general şi acţionarul minoritar al operaţiunilor locale ale McDonald’s. Această situaţie este dată tocmai de faptul că în zonă lucrează câteva zeci de mii de oamenii care vin la birou de luni până vineri, perioadă în care ies să bea cafeaua sau să mănânce în zonă. În weekend însă, deşi este o zonă centrală, traficul pietonal nu e suficient cât să compenseze. Astfel, vânzările scad şi la un sfert într-o zi de weekend comparativ cu o zi normală, spun jucătorii din piaţă.
Cu toate acestea, zona continuă să atragă jucători noi, cum este cazul Condimental by Calif. Noul Condimental de Calif merge la parterul clădirii de birouri America House într-un spaţiu de circa 150 mp cu peste 50 de locuri. La parterul aceleiaşi clădiri de birouri se află şi McDonald’s şi Starbucks, două dintre cele mai importante branduri din zonă.
De altfel, acestea sunt, alături de Trattoria Buongiorno din apropiere şi de Springtime şi Subway de vizavi, cele mai mari şi ca încasări, cu un total estimat de ZF la 3,5 – 4 milioane de euro. În umbra lor însă se dezvoltă alte circa 15 unităţi deschise sub branduri internaţionale sau locale.