Retail&Agrobusiness

Peste 200 de vinuri noi au apărut în ultimii şapte ani, dar cererea a crescut nesemnificativ

Peste 200 de vinuri noi au apărut în ultimii şapte ani, dar cererea a crescut nesemnificativ

Gabriel Roceanu, directorul general al Carl Reh Winery: Consumul de vin este fluctuant în România, are evoluţii sezoniere şi îşi menţine trendul an de an

Autor: Ioana David

22.04.2015, 00:05 224
Gabriel Roceanu, directorul general al Carl Reh Winery, com­pania care deţine brandul Crama Oprişor, spune că o­ferta de vin de pe piaţă a crescut puternic în ultimii şapte ani, în­să cererea a stagnat sau a înregistrat o creştere prea mică, în con­diţiile în care s-au finalizat investiţii semnificative în noi crame.
 
Şeful Carl Reh Winery estimează că aproximativ ju­mă­tate din cele 70 de companii producătoare de vin active în pia­ţa organizată în acest moment, au apărut începând cu anul 2007. „Fiecare nou jucător în piaţă doreşte să se expună cu o se­rie de etichete/branduri, de unde rezultă cu un calcul arit­me­tic simplu, o ofertă crescută cu mai mult de 200 de vinuri noi astăzi, în comparaţie cu anul 2007. În schimb, cererea de vin a crescut în ultimii şapte ani, cu mai puţin de 20% în Ro­mânia, acest trend fiind strâns legat de puterea de cumpărare şi de obiceiurile şi cultura de consum“, a adăugat Roceanu.
 
 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO