Retail&Agrobusiness

Peste 50% din utilizatorii platformei online de expediţii Eurosender trimit colete din Bucureşti şi Moldova

Peste 50% din utilizatorii platformei online de expediţii Eurosender trimit colete din Bucureşti şi Moldova

Autor: Oana Stupinean

30.03.2016, 00:04 334

Eurosender, o platformă online de expediţii, prezentă de anul trecut şi pe piaţa locală, spune că peste 50% din utilizatorii care trimit colete peste hotare sunt din Bucureşti şi Moldova, în timp ce ponderea livrărilor din partea de vest a ţării este de numai 15%. Eurosender este o platformă online de expediţii, fondată în Slovenia care are operaţiuni în peste 26 de ţări.

De la lansarea de pe plan local, compania a investit peste 200.000 de euro pentru extinderea echipei de suport clienţi şi pentru campaniile de marketing. „Am înregistrat o evoluţie foarte bună pe segmentul B2B (...).

În acelaşi timp, ne-am concentrat pe dezvoltarea serviciilor pentru clienţii casnici, având în vedere extinderea partenerilor curieri cu care lucrăm şi menţinerea unor costuri extrem de competitive”, a spus Gabriela Buzoianu, country manager al Eurosender. Costurile practicate de Eurosender ajung la aproximativ 25 de euro pentru un colet de 20 de kilograme, transmis din România în Italia sau Germania, potrivit datelor prezentate anterior de companie.

Ponderea clienţilor companii în numărul total de utilizatori ai platformei a ajuns la 55%. Din totalul clienţilor B2B, 40% provin din Bucureşti şi Ilfov, 25% din judeţul Cluj, aproximativ 15% din judeţul Timiş şi restul sunt din Sibiu, Braşov şi alte zone ale ţării.

 
AFACERI DE LA ZERO