Retail&Agrobusiness

Piaţa de 7-10 milioane euro a parfumeriei de nişă devine interesantă pentru marile branduri. După Chanel şi Dior a venit rândul L’Oreal

Piaţa de 7-10 milioane euro a parfumeriei de nişă devine interesantă pentru marile branduri. După Chanel şi Dior a venit rândul L’Oreal

În cazul acestor parfumuri de nişă preţurile pot porni de la puţin peste 100 de euro şi urcă la chiar şi peste 500 de euro

Autor: Cristina Rosca

1 mai 2019 434

Primele magazine deschise pe acest segment, al parfumeriei de nişă, au fost de tip multibrand, printre jucători numărându-se Beautik Haute Parfumerie, Madison – absolute beauty şi Elysee Haute Parfumerie. Ultimele deschideri însă sunt de tip monobrand.

Piaţa parfumeriei de nişă din România a atras în ultima perioadă atenţia unor branduri internaţionale precum Chanel, Dior şi L’Oreal, giganţi care încearcă să câştige o felie din vânzările de 7-10 milioane de euro, conform estimărilor ZF.

Nu există date oficiale privind valoarea pieţei de parfumerie de nişă, însă aceasta este estimată de ZF la până în 10 milioane de euro pe baza rezultatelor raportate la Registrul Comerţului de unii jucători existenţi care au început să activeze în domeniu încă de acum circa un deceniu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - marţi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7619
Diferență: 0,1451
Ieri:
Azi: 4.3202
Diferență: 1,1306
Ieri:
Azi: 5.5448
Diferență: 0,3075
Ieri:
Azi: 4.3410
Diferență: 0,9488
Ieri: