Retail&Agrobusiness

Piaţa de 7-10 milioane euro a parfumeriei de nişă devine interesantă pentru marile branduri. După Chanel şi Dior a venit rândul L’Oreal

În cazul acestor parfumuri de nişă preţurile pot porni de la puţin peste 100 de euro şi urcă la chiar şi peste 500 de euro

În cazul acestor parfumuri de nişă preţurile pot porni de la puţin peste 100 de euro şi urcă la chiar şi peste 500 de euro

Autor: Cristina Roşca

01.05.2019, 00:05 483

Primele magazine deschise pe acest segment, al parfumeriei de nişă, au fost de tip multibrand, printre jucători numărându-se Beautik Haute Parfumerie, Madison – absolute beauty şi Elysee Haute Parfumerie. Ultimele deschideri însă sunt de tip monobrand.

Piaţa parfumeriei de nişă din România a atras în ultima perioadă atenţia unor branduri internaţionale precum Chanel, Dior şi L’Oreal, giganţi care încearcă să câştige o felie din vânzările de 7-10 milioane de euro, conform estimărilor ZF.

Nu există date oficiale privind valoarea pieţei de parfumerie de nişă, însă aceasta este estimată de ZF la până în 10 milioane de euro pe baza rezultatelor raportate la Registrul Comerţului de unii jucători existenţi care au început să activeze în domeniu încă de acum circa un deceniu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO